Wednesday, October 12, 2011

Ada apa dengan cinta?

sand Ada Apa Dengan Cinta
CINTA memerlukan kasih sayang, kejujuran, pengorbanan dan paling utama kesetiaan. Kasih sayang yang berkekalan pada perubahan. Kejujuran dalam perhubungan. Pengorbanan sanggup melakukan apa saja untuk sang kekasih. KESETIAAN sanggup menunggu walau lama menanti.
Mencurangi kekasih sama seperti mencurangi diri sendiri. Di hati, hanya ingin mencari kesempurnaan. Bila kebahagiaan menjelma, sering kali kita lupa pada kepahitan dan kesedihan. Tetapi, bila datangnya derita, beribu penyesalan di dada. Janji-janji manis hanyalah kosong. Bila cinta tak lagi bermakna, semua yang dirasakan hanyalah nestapa, bila kekasih hati meninggalkan kita. Kehilangan kekasih, seperti berakhirnya nyawa.
Saya kenal awak dengan 1 KEBETULAN
saya jumpa awak dengan 1 PERJUMPAAN
saya sayang awak dengan 1 KESAYANGAN
saya rindu awak dengan 1 KERINDUAN
saya suka awak dengan 1 KESUKAAN
saya cinta awak dengan 1 PERCINTAAN
saya hargai awak dengan 1 PENGHARGAAN
saya tidak dapat melupakan awak dengan 4 PERTANDAAN ; 
-SAYANG 
SUKA 
RINDU 
CINTA 
= AWAK!

Source: esempoi

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates